czwartek, 21 maja 2015

informacja

Wiem, wiem, wiem. Niedawno pisałam, że wena wróciła i nie ma się czym przejmować. Niestety znów gdzieś uciekła. Próbowałam napisać oneshota dla Baekhyuna, jednak skończyło się na napisaniu jednej strony. Później stwierdziłam, że pisanie na siłę nie ma najmniejszego sensu. 

Tak więc jestem w czarnej dupie. Nic nie piszę, nawet jakoś nie odczuwam potrzeby pisania. Może w wakacje mnie odblokuje, choć w to wątpię. Wiadomo jak to jest podczas wakacji... Chciałabym wrócić z jakimś zajebistym opowiadaniem, ale co z tego, jak weny nie ma ;; 

Przepraszam za przerwę i niedotrzymanie słowa. Najwidoczniej powoli wypalam się, jeśli chodzi o pisanie opowiadań o Koreańczykach... Może czas zmienić tematykę? 

Póki co zawieszam bloga na czas nieokreślony. Wrócę, jak wróci wena :) 

4 komentarze:

  1. Znam to bardzo doskonale, często też mam takie momenty, że jednak wena wraca a potem.. siu, i już jej nie ma przez baaaardzo długo. Ale trzymam kciuki na szybki powrót! <3
    Kocham Twoja opowiadania, więc hwaiting! :3 I tak będę na nie zawsze czekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy kto pisze opowiadania, ma takie momenty. Zdarza się :) Moze jak odpoczniesz, to wena wróci. Mam nadzieje. I mam nadzieje, że wrócisz do pisania o koreańczykach, a szczególnie o EXO. Jednak twoje opowiadania o nich to moje pierwsze w tej tematyce, więc mam do nich ogromny sentyment :)
    Pozdrawiam!
    dirty-breath

    OdpowiedzUsuń
  3. No trudno, nic na siłę, wiadomo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu weny! ^^

    OdpowiedzUsuń